Deklaracja dostępności
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 1 września
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:
- na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki,
- strona jest responsywna,
- posiada opcje kontrastu,
- powiększania czcionek,
- strona internetowa posiada wyszukiwarkę.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do:
- Powiatowy Ośrodek Wsparcia w Krasnobrodzie,
- Adres: ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród,
- mail: pow@pow-krasnobrod.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Powiatowy Ośrodek Wsparcia w Krasnobrodzie
Osoby niepełnosprawne przybywające do Powiatowego Ośrodka Wsparcia w Krasnobrodzie powinny kierować się bramą wjazdową przy Sanatoryjnej 34. Przed bramą wjazdową umieszczona jest tablica informacyjna wskazująca kierunek dojazdu do Ośrodka.
Osoby przyjeżdżające do Powiatowego Ośrodka Wsparcia w Krasnobrodzie mogą korzystać z parkingu ogólnodostępnego.
Do budynku prowadzi wejście główne przystosowane dla osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich.
Wszystkie pomieszczenia w Powiatowym Ośrodku Wsparcia dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.